loading...
چیت کمپ - جدید ترین سایت بازی
پدرام مختاری حصار بازدید : 2799 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (3)

با سلام از خیلی از دوستان ایمیل به دستمون رسید که در بازی فار کرای farcry 3 مشکل داشتن .

ماهم رفع مشکل این بازی روگذاشتیم.

در ادامه مطلب

توجه این پست مخصوص کاربران عضو است لطفا برای دیدن پست در کمتر از 30 ثانیه ثبت نام کنیداز اینجا

 

 

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ............. در تاریخ 1391/10/17 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

من توی اپدیت ها این مشکل رو دارم . http://upload.tehran98.com/img1/uafn5uijicw2o3uh2m3i.jpg

. من بازی رو هم دوباره نصب کردم . نشد

روی سیستم دیگه ای خواستم نصب کنم باز هم نشد .

لطفا کمکم کنید مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : با تشکر از شما لینک اپدیت تصحیح شد.

این نظر توسط moein در تاریخ 1391/10/16 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

من بازی رو نصب کردم و پس از نصب از ترینر استفاده کردن اما در بازی راهنمای استفاده از دکمه ها کاملا سفید است
پاسخ : با سلام متاسفانه ما منظور شما رو دقیقا متوجه نشدیم اگه امکان داره اصلاح کنید با تشکر از انتخاب این سایت تیم چیت کمپ

این نظر توسط hamed در تاریخ 1391/10/13 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

واسه من تو لودینگ میمونه و همینطور اشکال اسلحه ها نشون میده و تو لودینگ میمونه و نات ریسپوندیگ میشه
شکلک
پاسخ :
وقتی بازیو اجرا میکنید یه فایلی همراهش تو Task manager بالا میاد به نام wmiprvse.exe ، اینوEnd کنید حل میشه ( ctrl+alt+delete بزنید و ..)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی بهتر است؟
    از چه سبکی از بازی خوشتان میاید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 2,573
  • بازدید سال : 19,783
  • بازدید کلی : 347,259
  • کدهای اختصاصی